2023-2024 eğitim-öğretim yılında akşam lisesine kayıtlarımız başladı.

https://www.umutaksamlisesi.com/haber-2023-2024-egitim-ogretim-yilinda-aksam-lisesine-kayitlarimiz-basladi-174.html 


2023-2024 eğitim-öğretim yılında akşam lisesine kayıtlarımız başladı.

Kayıt süreciyle ilgili bilgi almak ve başvuru yapmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

Özel Akşam Lisesi araştırması:

Ümraniye Özel Umut Akşam lisesi olarak 2011 yılında, Şerifali Mah. Emin Sok. No:28 Ümraniye/İstanbul adresinde kurulmuş olup, bölgenin en eski akşam lisesidir. Halen aynı adreste eğitim ve öğretim faaliyetlerine devam etmektedir.

Bugüne kadar 2.500 den fazla mezun vermiş olan okumuzu daha yakından tanımak ve kayıt olmak için, bizi telefonla arayabilir, web sitelerimiz, sosyal medya hesaplarımız veya yerel eğitim kurumlarından bilgi alabilirsiniz.

Akşam lisesine kayıt olmak için gereken şartları ve belgeleri inceleyin:

  1. 1- En az ortaokul mezunu olmalısınız.  (5+3 ya da 4+4)
  2. 2- 18 yaşını doldurmuş olmanız.
  3. 3- İki sene üst üst’e sınıfta kalarak örgün eğitim hakkınızı kaybetmiş olmalınız. (Bu durumda 18 yaş şartı aranmaz)
  4. 4- Geçmiş yıllarda lise eğitiminizi terk etmeniz yada ara sınıflarda bırakmanız durumunda akşam lisesine kayıt olabilirisniz. (yaş şartı aranmaz)
  5. 5- Disiplin suçu nedeni ile okuldan atılmanız durumunda Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi’ne kayıt olabilirisniz.
  6. 6- Örgün eğitimde 12. Sınıfta beklemeli olan öğrenci Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi’ne kayıt olabilir.
  7. 7- Açık öğretim lisesinin her bölümünden öğrenci Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi’ne geçiş yapabilir. Kredisinin denk geldiği sınıfa kayıt olabilir. Hak kaybı yaşamaz.
  8. 8- Açık öğretim lisesinde öğrenci olan, ancak durumu, aktif, pasif, donuk, silik, öğrenci olan herkes Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi’ne geçiş yapabilir.
  9. 9- Yabancı uyruklu öğrenciler Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi’ne kayıt olabilirler. Ancak bu türden öğrenciler mutlaka il Milli eğitim müdürlükleri yada ilçe Milli eğitim müdürlüklerinden mutlaka denklik belgesi almak zorundadırlar.

umreaniye ozel umut aksam lisesi kayitlarimiz basladı

 

Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesine başvuru:

Akşam lisemize kayıt olmak isteyen öğrencilerimiz, okulumuza gelerek yüz yüze, yada telefonla arayarak ve gerekli başvuru evraklarını bize ulaştırarak kayıt sürecini başlatabilir.

 

Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi’ne başvuru evrakları:

  1. 1. Kimlik bilgileri
  2. 2. Yerleşim yeri adresi.
  3. 3.a) Ortaokul mezunları için, mezuniyet belgesi.

b) Lise ara sınıflardan ayrılanlar için tasdikname.

c) Açık öğretim lisesi öğrencileri için halk eğitim merkezinden alınacak olan tasdikname.

d) Kaydı halen örgün eğitim lisesinde bulunan öğrenci için nakil yolu ile.

e) Yabancı uyruklu öğrenci için, denklik belgesi.

Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi kayıt tarihleri:

17 Haziran 2023 tarihin de okulların kapanması ile yeni dönem kayıtlarımız başlamıştır. Bu süreçte isteyen öğrencilerimiz kesin kayıt, isteyen öğrencilerimiz ön kayıt oluşturabilirler.

Okul Kontenjanımız:

Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi şubemizde 13 sınıf bulunmaktadır. Toplam kontenjanımız 250 kişidir.

                      Şubelerimiz:

  1. 1- Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi
  2. 2-  Ümraniye Özel Çağın Akşam Lisesi
  3. 3- Ümraniye Özel Çağın Anadolu Lisesi

Yukarıdaki adımları takip ederek Ümraniye Özel Umut akşam lisesine kayıt sürecinizi tamamlayabilir ve eğitim-öğretim yılına hazırlanabilirsiniz. Başvurunuzun kabul edilmesi durumunda size kayıt onayı ve ilgili bilgiler iletilir.

Başarılar dileriz!

milli eğitim bakanlığı onaylı e devletinize düsen lise diplomasi umut aksam lisesi

Sosyal Medya Hesaplarımız:

Web: https://www.umutaksamlisesi.com/

Web: https://www.umraniyeaksamlisesi.com/

Mail: info@umutaksamlisesi.com

İnstagram: https://www.instagram.com/umutaksamlisesi/

Facebokkk:  https://tr-tr.facebook.com/umutaksamlisesi/

Tel: 0216 415 00 83

Tel: 0216 415 01 84

Cep: 0543 399 78 74

Whatsapp: 0543 399 78 74

 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.