2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI AKŞAM LİSESİ KAYITLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR

 


•HER YAŞTA LİSE DİPLOMASI•

Açık öğretim lisesi öğrencileri,

Açık Ortaokul mezunu öğrencileri

Lise terk öğrenciler

Örgün eğitim hakkı biten öğrenciler

Yabancı uyruklu öğrenciler

•Çalışıyor olmanız, lise diploması almak için engel değil.

•Yaşınızın kaç olduğunun bir önemi yok.

-          Orta okul mezunları lise birinci sınıftan,

-          Açık öğretim lisesi öğrencileri kredilerinin denk geldiği sınıftan,

-          Lise terk öğrenciler en son kaldıkları ara sınıflardan,

-          Örgün eğitim hakkı biten öğrenci en son kaldığı sınıftan,

-          Yabancı uyruklu öğrenciler denklik belgesinde belirtilen sınıflardan

○ BAŞLAYARAK YARIM KALAN EĞİTİMİNİZİ TAMAMLAYABİLİR

○ LİSE MEZUNU OLABİLİRSİNİZ.

DETAYLI BİLGİ İÇİN: 0216 415 00 83

                                  : 0543 399 78 74

WHATSAPP              : 0543 399 78 74

WEB                          : www.umutaksamlisesi.com

                                   : www.umraniyeaksamlisesi.com

E-MAİL                      : info@umutaksamlisesi.com

 

 

 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.