2021-2022 Eğitim öğretim yılı kayıtlarımız devam ediyor 

2021-2021 Eğitim Öğretim Yılı Kayıtlarımız Devam Ediyor

 Özel Ümraniye Umut Akşam Lisesi olarak 2021-2022 eğitim-öğretim yılı öğrenci kayıt alma sürecimiz devam etmektedir.

Bu süreçte özel akşam lisemize kimler kayıt olabilir.

Daha önce liseye hiç kayıt yaptırmayan, yaşı 18 den büyük olan herkes şimdi kayıt yaptırabilir.

Geçmiş dönemlerde lise eğitimine 1. Sınfta, 2. Sınıfta, 3. Sınıfta ya da son sınıflarda ara veren öğrenciler Özel Ümraniye Umut Akşam lisemize kaldıkları ya da bıraktıkları en son sınıftan kayıt olarak, öğrenciliklerini devam ettirebilirler.

2007-2008 yılı öncesi lise eğitiminin 3 yıl olduğu dönemlerde mezuniyetlerini tamamlayamadan tasdikname ile okulundan ayrılan öğrenciler yine Özel Umut Akşam Lisesine kayıt olarak, kalan 1 senelik eğitim sürecini tamamlayarak lise mezunu olabilirler.

Geçmiş dönemlerde 12. Sınıftan sorumlu olarak geçen ancak, alttan kalan sorumluluk dersleri olduğu için mezun olamayan öğrenciler Özel Ümraniye Umut Akşam Lisemize kayıt olarak ve sorumluluk derslerini vererek lise mezunu olabilirler.

Geçmiş dönemlerde özel Ümraniye Umut Akşam Lisesinde öğrenci iken çeşitli sebeplerden dolayı okulunu bırakmak zorunda kalan ve pasif konuma geçen öğrencilerimiz, tekrardan kayıt yenilemesi durumunda, öğrenciliğini aktif konuma getirerek eğitim sürecine devam edebilir, lise mezunu olabilir.

2021-2022-2023 egitim ve ogretim yili umut aksam lisesi kayitlarimiz devam etmektedir.

Meb. Açık öğretim lisesi öğrencileri durumu pasif, donuk yada silik olan herkes, açık öğretim lisesinden alacakları tasdikname ile hemen Özel Ümraniye Akşam Lisemize kayıt olarak öğrenciliklerini devam ettirebilirler.

Meb. Açık öğretim lisesinin her bölümündeki, durumu aktif olan tüm öğrenciler yine 4-5 aralıkta yapılacak olan sınavlardan sonra alacakları tasdikname ile özel Ümraniye akşam lisemize kayıt olabilirler.

Okulumuza kayıt olacak olan öğrencilerin geçmişteki öğrencilikleri asla kaybolmaz. Akşam Lisemize kayıt olan her öğrenci kaldığı yada bıraktığı sınıftan başlayarak devam eder. Açık öğretim lisesi öğrencileri ise kredilerinin denk geldiği sınıftan başlarlar.

Özel Ümraniye Umut Akşam Lisemize nasıl kayıt olabileceğinizi, kimlerin hangi şartlarda kayıt olabileceğini, hangi sınıftan başlayabileceğinizi, ne zaman sınıf geçebileceğinizi, ne zaman mezun olabileceğinizi, yıllık kaç para ücret ödeyeceğinizi, derslerin ve sınavların nasıl yapıldığını, askerliğinizin tecil edilip yada edilemeyeceğini ve bir çok benzer sorularınızın yanıtını almak için 0216 415 00 83 – 0543 399 78 74 numaralı hatlarımızdan bizi arayarak, whatsapp: 0543 399 78 74 hattımızdan yazarak  öğrenebilirsiniz.

Sizi her zaman bilgilendirmeye devam edeceğiz.



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.