2020-21 Eğitim Öğretim Yılı Kayıtlarımız Devam Ediyor.


2020-21 Eğitim Öğretim Yılı Kayıtlarımız Devam Ediyor.

Lise diploması Diploması İş Hayatınıza Engel Olmasın.

Çalışıyorum ama lise diplomam yok diyorsanız,

Çeşitli sebeplerden lise eğitimimi yarım bırakmak zorunda kaldım diyorsanız,

Açık öğretim lisesini takip edemiyorum diyorsanız,

18 yaşımı doldurdum ama lise diplomam yok diyorsanız,

Örgün eğitim hakkımı kaybettim, nasıl lise mezunu olabilirim diyorsanız,

Lise diplomam olmadığı için iş bulamıyorum diyorsanız,

Kamu personel sınavlarına katılmak istiyorsanız,

Üniversiteye girme hayalinizi gerçeğe dönüştürmek istiyorsanız,

2011 yılında açılan Ümraniye Özel Umut Akşam Lisemiz, kurulduğu günden beri kesintisiz akşam lisesi eğitimi veren, güvenilir, deneyimli, binlerce mezun vermiş, ulaşımı kolay, fiyatları uygun, ödeme seçenekleri çok, Meb. Müfredatına ve kuruluş amaçlarına uygun eğitim-öğretim veren bir okuldur.

Sizinde lise diplomanız yok ise, güvenilir, bütçenizi sarsmayacak, sıkıntı çıkmadan lise mezun olabileceğiniz bir okul arıyorsanız, Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi size tüm bu şartları sağlamayı taahhüt eder.

umut akşam lisesi korona virüs tedbirleri

2020-21 Eğitim ve Öğretim Döneminde Korona Virüs Tedbirleri

Dışsal Zorlayıcı Sebep (Covid-19) virüsü sebebi ile okulumuzu yeni oluşan şartlara göre yeniden -düzenledik.

Buna göre;

umut akşam lisesi korona virüs tedbirleri

umut akşam lisesi korona virüs tedbirleri

2020-21 eğitim ve öğretim yılında milli eğitim bakanlığı talep ve istekelri doğrultusunda tüm tedbirler alınarak uygulamaya konulmuştur.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.