Haberler / Akşam Lisesinde Öğrenciliğimi İptal Edebilirmiyim.

Haberler / Akşam Lisesinde Öğrenciliğimi İptal Edebilirmiyim.

Akşam Lisesinde Öğrenciliğimi İptal Edebilirmiyim.

Akşam liselerinden kayıt iptal edilebilir.

Tabiki bununda bazı şartları vardır.

Akşam liselerine kayıt olurken taraflar karşılıklı olarak bir sözleşme düzenlerler.

Bu sözleşme Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından düzenlenmiş olup, özel okullar tarafından uygulanması ve uyulması istenmiştir.

Sözleşmenin 9. Maddesinde şöyle açıklanmıştır iptal:

Öğrenci kayıt olduktan sonra eğitim ve öğretim süreci başlamadan iptal ederse, kayıt ücretinin %10 ödemek zorundadır.

Eğitim ve öğretim süreci başladıktan sonra kaydını iptal ettirmek isterse, kayıt ücretinin %10 + eğitim ve öğretim gördüğü ayların tutarını ödemek zorundadır.

Akşam Lisesinde Okurken Öğrenciliğimi İptal Edebilirmiyim

Ancak bu iptal sebebi keyfi olamaz. Geçerli sebeplerin olması gerekmektedir. Bu sebepler yine sözleşmede açık açık belirtilmiştir.

Detaylı bilgi: https://www.umutaksamlisesi.com/haber-Ogrencilik--sonlandirma-dondurma-beklemeye-alma--130.html

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.