2019/20 Eğitim ve Öğretim Yılı Kayıtlarımız Devam Ediyor.

Sevgili Öğrencilerimiz, Değerli velilerimiz.
Akşam Lisesine kayıt olmak için geç kalamadınız.
Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesi olarak, hem merkez kampüsümüzde hem şubelerimizde Akşam Lisesi öğrenci kayıtları almaya devam ediyoruz.
Örgün eğitimde öğrenci olup, yaşı 18 den gün almış öğrenciler,
Açık öğretim lisesinde olup, kayıt yenilemeyi kaçıranlar,
Açık öğretim lisesinden, Akşam lisesisine geçmek isteyenler,
Geçmişte lise eğitimini ara sınıflarda yarıda bırakanlar,
Tasdiknamesini alarak örgün eğitimden ayrılanalr,
Bugün itibarı ile Lise diploması almaya karar verenler,
Ortaokul mezunu olupta lise eğitimine hiç başlamayanlar,
Çalışıyorum ama, Lise diploması da almak zorundayım diyenler,
Lise diploması lazım ama, yaşım da 18'i, 30'u, 40'ı geçti diyenler,
Geç kalmadınız.
YAŞINIZ KAÇ OLURSA OLSUN.
Akşam lisesi kayıtlarımız halen devam etmektedir. 
Yapmanız gereken tek şey Lise diploması almaya karar vermek ve bizi 0216 415 00 83 - 0543 399 78 74 numaralardan aramak.
Hiç bir şey düşündüğünüz gibi olmayabilir. Karamsar olmayınız ve bizi arayınız.
Lise diploması almanın zor olmadığını, Üniversiteye girmenin de hayal olmadığını göreceksiniz.
Akşam lisesinden diploma almak istiyorum ama, maddi durumum yeterli olmuyor demeyin.
Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesinde her keseye uygun fiyat, her türlü ödeme kolaylığı, ödemelerde esneklik sağlmaktadır.
Açık hesap, elden ödeme.
Ödeme miktarını, ödeme günlerini, taksit sayılarını, ödeme şeklini ve tüm şartları siz belirleyin.
UMUT AKŞAM LİSESİ olarak her türlü fedakarlığı ve kolaylığı sağlamaktan, siz saygıdeğer öğrencilerimize en iyi hizmeti vermekten mutlu oluruz.
UNUTMAYIN..! 

2019/20 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI AKŞAM LİSESİ ÖĞRENCİ KAYITLARIMIZ DEVAM EDİYOR.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.