Akşam Lisesi Arıyorum

Sevgili Öğrenciler, Öğrenci Adayları;
2019-2020 Eğitim ve Öğretim Yılı yeni dönem kayıtlarımız başlamıştır. 2018-2019 Eğitim ve Öğretim yılı tercihinizi Ümraniye Özel Umut Akşam Lisesinden yana kullanarak kontenjanlarımızı doldurmuş olmanız bizi onurlandırdı, gururlandırdı. Yoğun talebiniz üzerine yeni dönem erken kayıtlarımızı başlatmış durumdayız.
Erken yapılan kayıtlarımızda öğrencilerimize bazı avantajlar sağlanmaktadır. Daha uzun vade, daha düşük fiyat vb.
Sizlerde erken kayıt avantajlarından yararlanmak istiyorsanız, arayın konuşalım. Gelin görüşelim.
Açık öğretim lisinde yıllarca uzayıp giden mezuniyet hayalinizi Akşam Lisemizde gerçeğe dönüştürelim.
Hiç liseye başlamayan, örgün eğitim hakkını kaybeden, açık öğretim liselerinde okuyan ve başka akşam liselerinde okuyan öğrencilerimizi 2019-2020 Eğitim ve Öğretim döneminde aramızda görmekten memnuniyet duyarız.
0216 415 00 85 - 0543 399 78 74
www.umutaksamlisesi.com
info@umutaksamlisesi.com

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.