Pandemi Koşullarında Akşam Lisesinde Eğitim-Öğretim ve Sınav sistemi

Pandemi Koşullarında Akşam Lisesinde Eğitim-Öğretim ve Sınav sistemi,

Okulların kapalı olması nedeni ile öğrencilerin en çok merak ettiği konu, sınavlar nasıl olacak.

Öğrenciler sınıflarını nasıl geçecek.

Mezuniyetler nasıl olacak.

Dünyada meydana gelen Covid-19 virüsü yüz yüze yapılması zorunlu olan eğitim ve öğretim sistemini olanaksız hale getirmiştir.

Dolayısı ile Umut Akşam Lisesi olarak eğitim ve öğretim sürecimizi uzaktan eğitim şeklinde yürütmekteyiz.

Bilindiği gibi akşam liselerinde de ölçme ve değerlendirme sınavları iki sınav 1. Dönem, iki sınav 2. Dönem olmak üzere, yılda dört kez okul bünyesinde, öğretmenlerin gözetiminde yüz yüze yapılmaktadır. Ancak okulların pandemi koşulları nedeni ile kapalı olmasından dolayı sınavlar yapılamamaktadır.

Peki sınavlar olmadan akşam liselerin de ölçme değerlendirme nasıl yapılacak, öğrenciler sınıflarını nasıl geçecek sorusu akıllara gelmektedir.

Bilindiği gibi 2019-20 eğitim öğretim döneminde 1. dönem okullar açık, 2. Dönem okullar kapalı idi. Milli eğitim bakanlığı genelgesi doğrultusun da, ikinci dönem sınav yapılmadığı için, öğrenciler birinci dönem sınav notları ile değerlendirildi.

2020-21 eğitim öğretim yılı ise 1. dönem okullar kapalı olduğu için 1. Dönem akşam liseleri ölçme değerlendirme sınavları yine Millî Eğitim Bakanlığı genelgesi doğrultusun 2. Dönem iki sınav olarak okul bünyesin de , öğretmenler gözetiminde yüz yüze yapılarak değerlendirilecektir.

Umut Akşam Lisesi de, Millî Eğitim Bakanlığı genelgeleri doğrultusun da, öğrencilerine hiçbir mağduriyet yaşatmadan ölçme ve değerlendirme sınavlarını yapacaktır.https://www.umutaksamlisesi.com/haber-pandemi-kosullarinda-aksam-lisesinde-egitim-Ogretim-ve-sinav-sistemi-156.html


 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.